Mas de Sant Iscle, és un petit celler situat al terme municipal de Sant Fruitós de Bages, a un parell de quilòmetres de Manresa. És una masia amb una petita església, un celler, un bar amb terrasseta al costat de la sèquia ( amb unes precioses vistes a Montserrat), i una petita botiga on poder comprar els seus vins.
Bé doncs, és el lloc on acostumem a anar els diumenges al migdia a fer l'aperitiu, després d'una sortida amb bicicleta (btt) amb una colla d'amics.
Normalment acostumo a demanar una cervesa, però dos de nosaltres vàrem decidir demanar una ampolla de vi blanc. El més normal és demanar un picapoll, el vi blanc per excel.lència en aquestes terres i una de les varietats autòctones de la zona, però no en tenia de fresc, així doncs ens va oferir el sauvignon blanc, i quin gran encert!!!!! My god!!!!! Amazing!!!. quin gran Sauvignon!!!
DO. PLA DE BAGES.
DO. PLA DE BAGES.
Celler Mas de Sant Iscle
Ara no sé del cert si és un monovarietal de Sauvignon blanc o porta un petit percentatge de picapoll, (ja ho esbrinaré)....Parlaré amb la Rosa.
Un vi de color groc pàl·lid, amb reflexes verdosos, brillant amb poca llàgrima.
Al nas és fantàstic, mooooolt expressiu, fruita tropical, pinya, floral, matisos de pastisseria.
A la boca és un vi molt suau i elegant i amb una extraordinària frescor (no pots parar de beure!!!) i amb els records de la fruita ja trobada anteriorment al nas.
Fantàstic!!!!
Em vaig emportar una ampolla a casa no vaig poder resistir la temptació!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada