ÀN/2 2009

L'ÀNIMA DE SES ILLES.

El meu primer vi de les terres de Mallorca, i he de dir que estic encantat amb ell, és expressiu, fresc, divertit, un veritable plaer, un vi realment molt seriós i amb una qualitat inqüestionable.
Avui Diumenge, dinar familiar, el menú costelles i peus de porc a la brasa amb patates al caliu, escalivada i carxofes. Hi ha diversos vins per triar, recordeu que sóc a casa el meu pare, ja sabeu perquè ho dic, decideixo portar un vi que fa dies que tinc a la bodega, i tinc ganes de provar. Com ja us vaig comentar, ara som tres els que bevem vi, i amb una ampolla fem un pèl curts, no és pas gràcies al meu germà, com a molt es beurà un parell de copes, no és per criticar-lo, que quedi clar, si no tot al contrari, estic molt orgullós d'ell, jo sé, que sóc tot un referent per a ell, i això m'omple de joia.
Així que ja en tenim una segona ampolla a punt per si les mosques. Tot està a punt per un gran dinar de Diumenge amb la família.


VI DE LA TERRA MALLORCA.
Celler Ànima Negra
Cupatge de Callet, Mantonegre, Fogoneu i Syrah amb una criança de 13 mesos en bótes de roure francès i americà.
Al la vista color robí amb rivet lilós de capa mitja, net i brillant amb una llàgrima molt lenta i elegant.
Al nas, molt expressiu,un bon bouquet, fruita vermella i negre, molt fresca, mentolat, balsàmic, tocs florals que li donen aquest aroma tant agradable que em recorda al perfum (tipus Montsant), fons mineral molt subtil, amb tocs torrefactes.
A la boca és fantàstic, entrada sedosa, ampli, molt llaminer, fresc, amb el record de la fruita i els torrefactes molt ben integrats, tanins molt polits i agradables, pinzellades dolces i una estructura fantàstica, final llarg i persistent.
És un vi fàcil de beure i molt divertit.


L'ampolla és molt elegant, el preu uns 13 euros Mallorquins.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada