Condado de Sequeiras Tinto Mencía 2011

NIT DE JOVES MENCIAS.

Dissabte a la nit vaig anar de convidat, és un d'aquells sopars que sabia que seria especial per diverses raons, però una de les més importants, a part de la companyia que va ser estupenda, era que tenia la certesa de que les ampolles que tindríem la sort de tastar, serien bons vins, i per suposat de la Ribeira Sacra, sí senyors, estàvem a punt d'entrar a casa d'un Catalano-Galego, apasionat del bon vi d'arreu, però sobretot dels vins que porta a la sang, els de la Ribeira Sacra, Mencias frescos, nets, varietals i amb el caràcter de la terra. I no ens deixem a la preciosa i encantadora pubilla que te al seu costat, que ens va delectar amb un fantàstic sopar que va maridar a la perfecció amb els dos escollits de la nit, i que va culminar de manera espectacular amb uns postres que ens varen elevar fins a l'èxtasi culinari.



D.O. RIBEIRA SACRA.
Celler Condado de Sequeiras.
Monovarietal de Mencía sense criança.
A la vista bonic color cirera picota amb rivet violaci de capa mitja-alta, net i brillant i formació de llàgrima.
Al nas ens mostra un fantàstic perfum de fruita vermella madura, gerds, maduixetes silvestres, molt expressiva, acompanyada d'uns intensos aromes florals, violetes, roses, espígol, sobre un subtil fons especiat, canyella.
A la boca és suau, de pas molt agradable i fluid, sensacions afruitades i perfumades que fan que sigui un plaer pel paladar, bona acidesa i sense presència tànica, divertit, primaveral, llaminer, de bona persistència i final correcte.
Perfum i aires de Galicia.


El preu menys de 10 euros, fantàstic.


Moitas grazas.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada