COM JA HE DIT..., SENSE OPCIONS.
Ja cansa el tema, ja ho sé, però és el que hi ha i potser el que he de fer és deixar-ho estar i matar el tema aquí, perquè realment ja em faig una mica pesat. O sigui, que de moment s'ha acabat, parlem de vins, siguin d'on siguin, millor de Catalunya, però en definitiva de vins, engalipem-nos del que ens aporten, del que ens transmeten i centrem-nos en posar els cinc sentits en poder gaudir-los sense haver de fotre'ns de mala llet pensant en temes banals, que en el fons no ho són, però que de moment, farem que ho siguin.
No sé si m'explico o us he liat una mica la troca, en definitiva, una altre ampolla sense opcions a triar massa, per no dir gens.
Salut i bon profit.
D.O.Ca. RIOJA.
Bodega Dinastía Vivanco.
Monovarietal de Tempranillo amb una criança de 16 mesos en barriques de roure francès i americà.
A la vista color cirera de capa mitja amb rivet grana net i brillant amb llàgrima abundant.
Al nas és equilibrat, d'intensitat mitjana, aromes a fruita vermella fresca, notes especiades, clau, agradables torrats acompanyats de records fumats i de regalèssia, subtils notes dolces de vainilla.
A la boca és fresc, fàcil de beure, lleuger, amb els aromes ja trobats al nas, és llaminer, amb l'acidesa justa i tanins fins i agradables, un vi subtil i elegant de bona persistència i final correcte i torrat.
Un vi molt semblant al de l'anyada del 2007, també al blog.
El preu a la botiga 7-8 euros, al restaurant 14 euros.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada