F, F i..., F !!!!
Fresc, fàcil i carregat de fruita, el vi de les tres efes, una Mencía divertida i desenfadada, molt comercial, ideal per un bon dinar de "tapeo" amb els amics, poca cosa per triar.
Per fi, i per primer cop hem tingut el gran plaer de ser convidats a passar un dia fantàstic a Sabadell, desprès de mesos i mesos d'una angoixant i insofrible espera, que per a alguns, o millor dit, algunes s'ha fet desesperant. Realment he de dir amb tota sinceritat, que tot el patiment adquirit al llarg d'aquests mesos interminables, ha tingut la seva gran recompensa i aquest dissabte passat hem pogut gaudir de tot l'esplendor i màxima lluïssor dels nostres grans amfitrions que ens han preparat un fantàstic dia ple de sorpreses per les seves noves terres. Salut i felicitats.
D.O. BIERZO.
Viñedos Singulares.
Monovarietal de Mencía amb una criança de 4 mesos en bótes de roure francès.
A la vista intens color cirera fosc amb rivet violaci de capa mitja-alta de bona densitat, untuós, net i brillant.
Al nas d'entrada apareixen algunes subtils notes de cuir, olivada i sotabosc que mica en mica desapareixen i apareix la fruita vermella, maduixes i records de llaminadures, especiat, pebre, fons amb fins torrats i balsàmics, menta.
A la boca és un vi sedós, lleuger, molt llaminer, d'agradable intensitat, gran presència de la fruita fresca i quelcom de regalèssia, acidesa força marcada i amb tanins ben integrats i dolços, de persistència mitja i final correcte.
Un ampolla perfecte per una reunió d'amics, on no haver de centrar-se gaire amb el vi i poder gaudir de les persones, sense complicacions.
El preu al restaurant CalaBoca de Sabadell 14 euros, a botiga uns 7-8 euros.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada