L'AFLORAMENT DE LA TERRA ALTA.
Això s'acaba!! que ràpid passa el temps quan t'ho passes bé..., després de quatre dies fantàstics, en els quals ens hem recorregut Catalunya de Nord a Sud i de Est a Oest, tastant vins d'aquí i d'allà, i gaudint de la terra i la gastronomia, tot torna a la normalitat, ja som a casa, per celebrar la mona amb la família. Dos vins ens acompanyaran aquest dilluns grisot i plujós, el primer ja el coneixem, o sigui que no en parlaré, és el Sauvella 2011, si el voleu conèixer hi ha una entrada al blog, que us recomano bastant, i el segon és aquest fantàstic vi de la Terra Alta, una recomanació d'un celler d'aquí a casa, i us he de dir que molt encertada.
Aquests dos vins els vàrem maridar amb unes torrades amb escalivada i anxoves i de segon una fantàstica espatlla de xai al forn, obra del xef " MA MARE" també coneguda com "LA BLANCA".
SOM-HI DONCS, I BONA MONA A TOTS ELS CATALANS!!!
DO. TERRA ALTA.
Celler Herència Altés.
Cupatge de Garnatxa i Syrah amb una criança de 3 mesos en bótes de roure americà i francès.
A la vista, color cirera picota molt intens, amb molta capa i rivet violaci, net i brillant amb llàgrima densa, al nas fruits negres i vermells silvestres , balsàmic, sobre fons mineral i tocs torrats però molt subtils, a la boca és elegant, sedós, cremós, rodó amb tanins molt integrats i dolços, una delícia de vi, amb un final llarg i molt persistent.
Cada cop hi han més vins de la Terra Alta interessants, una regió emergent!
Cos i ànima de 8-9 euros.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada