Llebre 2011

TREBALL EXTRAORDINARI  DE'N TOMÀS CUSINÉ.

Comença el Cap de Setmana!!!! bé, som dijous, però ja hi han ganes, la meva dona tenia l'antull d'anar a sopar a fora, i menjar-se un bon "xuletón", i com que tenim la nena de colònies i ella és qui mana...., i a mi si és això ja m'està bé...., he de dir que sóc un gran marit, i ella ho sap. Bé ja està bé de parlar de la relació, a lo que anàvem, el sopar. És un dels meus restaurants predilectes, per la qualitat-preu sobretot, i perquè fan un "xuletón" fantàstic, llàstima que la carta de vins no sigui un pel més extensa, i que abusin tant amb els preus, però, no es pot tenir tot, per la resta perfecte.
El vi, aquest fantàstic Llebre del Celler Tomàs Cusiné, en aquest blog, ja hi han dos vins més d'aquest celler, que també són realment bons, el Vilosell i el Auzells.
Som-hi doncs, a disfrutar-lo!!!




DO. COSTERS DEL SEGRE.
Celler Tomàs Cusiné
Cupatge d'Ull de llebre, Merlot, Cabernet Sauvignon, Garnatxa, Samsó i Syrah amb una criança de tres mesos en roure francès.
A la vista, color cirera intens amb rivet grana, net i brillant amb una llàgrima lenta i uniforme.
Al nas, d'entrada fruita negra i vermella molt madura, melmelada, compota, especiat amb records de la vainilla i tocs anisats molt subtils, balsàmic, fons torrat molt ben integrat, després d'una estona a la copa apareixen uns lleugers torrefactes, xocolata.
A la boca, és presenta llaminer, sedós i un bastant fresc, tanins molt ben integrats i polits, records de la bona fusta, i tocs especiats, regalèssia, vainilla, final persistent.
Un vi que es mereix els meus elogis com tots els vins d'aquesta bodega, fantàstics! un 10!.

El preu 6,50 euros a la botiga, al restaurant 16 euros, una vergonya!!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada