LOUREIRO A TOPE.
Aquests són d'aquells vins que et desperten mil i una sensacions i molta curiositat per les seves peculiaritats, com poden ser el color o tot un seguit d'aromes molt complexos que ens atrauen per la seva qualitat i el respecte pel territori i les seves varietats autòctones. Des de que obres l'ampolla i llisca fins la copa, ja saps que estàs davant d'una gran experiència, i que segurament t'ho passaràs molt bé. Realment així va ser, el seu gran ventall aromàtic i la seva complexitat ens va poder transportar fins a les vinyes de Loureiro de sols minerals i clima suau i d'excel.lent maduració del raïm.
D.O. RIAS BAIXAS.
Adegas Valmiñor.
Monovarietal de Loureiro amb una criança de 6 mesos en inox amb les mares.
A la vista bonic color daurat brillant amb reflexes verdosos, gras, amb llàgrima densa i abundant, molt net.
Al nas és molt expressiu i complex, aromes de fruites blanques com la pera i fruita groga com el préssec i l'albercoc, també apareixen subtilment records de pinya, records florals, pinzellades de fruits secs, notes làctiques, mantega i agradables notes minerals.
A la boca és greixós, untuós, elegant, amb una bonica sedositat, records d'ametlla amarga i la fruita, acidesa correcta, equilibrat, apareixen les notes florals i minerals, de bona persistència i final llarg amb records salins.
Un vi en el que parar-se una estona i gaudir plenament de cada glop.
El preu uns 23 euros.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada