TRILOGIA DE BLAUS.
Dia molt intens el que hem viscut amb gran part de la família. Des de les dotze del migdia fins ben passades les nou del vespre, gaudint d'un fantàstic dia d'estiu, i contemplant les diferents tonalitats de blaus despullats que ens ha anat regalant el dia a mesura que avançava. I sense oblidar-nos dels tons més cristal.lins de l'aigua refrescant-nos en tot moment. Des d'aquell blau cel despertant el dia, passant pels turqueses més brillants acariciant els nostres cossos, fins als marins més intensos acomiadant mica en mica el gran dia familiar en aquesta fantàstica trilogia cromàtica.
D.O. TARRAGONA.
Celler 9+
Cupatge de Garnatxa i Cabernet Sauvignon
A la vista color cirera amb el rivet violaci, de capa mitja amb llàgrima fina i força abundant que ens tinta lleugerament la copa, net i brillant.
Al nas destaca la seva intensa fruita vermella madura, maduixes i gerds, quelcom floral i amb notes de bosc i herbes aromàtiques.
A la boca és un vi àgil, divertit, sense complexitats, saborós, destaquen les seves notes afruitades i la seva frescor, amb una bona acidesa i gens astringent, de persistència mitjana i final correcte.
Un vi que fa estiu.
El preu a botiga entre 6-7 euros.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada