GIRALDA, A TU VERA.
Som a Sevilla, entre la Catedral i la Maestranza, a 36 graus a l'ombra de la Giralda, tot a punt per començar a dinar en un lloc fantàstic, tranquil i fresc. Tota una setmana vivint al màxim Andalusia , des de el nostre campament base a la Viñuela, partint cada dia a un destí diferent. A Marbella, recorrent els seus carrerons encantadors plens de color. A Puero Banús gaudint del glamour, el luxe i el pecat. A Còrdova patint la calor més bestial de l'any mentre visitem la Mesquita. A Nerja explorant les seves fantàstiques coves mentre cridem, "Chanquete a muerto!!!". I finalment dijous aquí estem, com he dit abans, a Sevilla a punt de dinar i amb nosaltres un convidat molt especial, en Marc Isart i la seva Maldición, que de segur que ens aportarà un punt més d'alegria en una setmana molt especial per a mi.
Salut.
D.O. VINOS DE MADRID.
Bodega Marc Isart Pinos.
Cupatge de Garnatxa amb un petit percentatge de Malvar (15%) amb una criança de 3 a 5 mesos en dipòsits de formigó.
A la vista bonic i intens color vermell cirera amb el rivet violaci de capa mitja i abundant i fina llàgrima, net i brillant.
Al nas és força intens, marcat per les notes de la fruita vermella madura, maduixes, gerds, notes de llaminadures, records florals, roses i quelcom de sotabosc.
A la boca és un vi fresc, lleuger i fàcil, divertit, marcat per les notes afruitades intenses, de gran acidesa , tens i amb uns tanins fins, de persistència mitja i final no molt llarg.
No m'agradaria acabar sense donar les gràcies infinites a "los Ruiz" per l'extraordinari tracte rebut durant la nostra estada a la Viñuela, són d'aquelles coses que recordaré durant tota la meva vida. Gràcies Marta, Mònica, Juan Antonio, Antonio, Rayao, Rin-rin, Paco, Cati, Natalia, Luís, Mina, Carles, Mar, i a tots els que em deixo, per fer-nos sentir com una part més de la família.
El preu a botiga uns 7-8 euros, i 17 euros al restaurant.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada