Tros de Clos 2014

 EL GUARDIÀ DEL TEMPS.

Intenta imaginar una vida sense control del temps. Segurament no pots. Saps el mes, l'any, el dia de la setmana. Tens un rellotge a la paret o al tauler del cotxe. Tens una agenda, un calendari, una hora per sopar o per mirar una pel.lícula. I no obstant això, a tot el teu voltant, el control del temps s'ignora. Els ocells no arriben mai tard. Només l'home mesura el temps. I, a causa d'això, només l'home pateix una por terrible que no pateix cap altra criatura. La por que el temps s'acaba.
Nosaltres avui em parat el temps, hem estat sense aquest control que tant ens turmenta, simplement l'hem posat dins de la copa.

Salut i Carinyena.


D.O.Q. PRIORAT.
Celler Portal del Priorat - Clos del Portal
Monovarietal de Carinyena amb una criança de 12 mesos en bótes de roure francès.
A la vista color cirera picota fosc amb el rivet morat, de capa alta i amb una llàgrima densa i abundant que ens tinta lleugerament la copa, net i brillant.
Al nas és un vi amb una interessant complexitat d'aromes, destacant la seva mineralitat molt persistent, la fruita negra madura, móres, nabius, prunes, especiat, notes balsàmiques i uns fins torrats de la bóta.

A la boca és un vi ampli i envoltant, molt vellutat i amb una prescència imponent, saborós i cremós, la fruita molt present, tanins sedosos i molt ben integrats i una excel.lent acidesa que fa que el vi sigui molt fresc i gens pesat, amb una persistència amb notes balsàmiques i un final molt llarg i mineral.
   


Viu, sent i salta...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada