Remelluri Reserva 2006

PER UN FUTUR PRÒXIM

Aquí, protegida del vent i les gelades, gaudint d’un microclima excepcional, i en el seu entorn vestigis de poblacions prehistòriques, romanes, visigodes, àrabs i finalment medievals, aquí precisament és on neix Remelluri reserva.
Obrim tots junts aquest 2006 tot recordant que...
Tan sols ens mancarà una sola setmana per un dels dissabtes més esperats dels últims anys. Un dels esdeveniments que més il·lusió ens fa i que gaudirem com mai podríem haver imaginat. Els nervis són molt presents a cada instant que passa, desitjant que tot esdevingui a la perfecció i finalment el dia es converteixi en inoblidable, i jo estic  convençut de que així serà. A les persones bones els hi passen coses extraordinàries.

Que així sigui i per molts anys Mar i Carles.



D.O.Ca. RIOJA
La Granja Nstra. Sra. De Remelluri
Cupatge de Tempranillo, Garnatxa, Graciano, Viura i Malvasia amb una criança de 17 mesos en bótes de roure de diferents orígens.
A la vista color cirera fosc amb el rivet grana, de capa mitja i amb llàgrima fina que tinta molt lleugerament la copa, net i brillant.
Al nas és tot un clàssic de la zona, amb una agradable rusticitat, aromes de fruita vermella madura, móres, gerds, maduixes, notes de flors pansides, seques, sotabosc, terra mullada, mineral, especiat, vainilla, clau, fons amb notes torrades, cacau, tot ben posat al seu lloc, elegant, records fantàstics de moka .

A la boca és llaminer, de bona evolució, és envoltant i ampli, elegant i fi, apareixen les notes de la fruita i les espècies, manté una bona acidesa i uns tanins molt polits i elegants, bona persistència amb les notes torrades i torrefactes del cafè i el cacau i final força llarg.


Compartint bones ampolles amb els amics, hi ha res millor?


El preu a botiga uns 14 euros

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada